.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کدام برنامه‌های تلویزیون مورد رضایت مخاطبان قرار گرفتند؟
در بخشی از پیامک‌های مردمی ۱۶۲ مخاطبان رضایت خودشان از برنامه‌های «پاورقی»، «نوسان» و «دی بی سی» را اعلام کردند.
کدام برنامه‌های تلویزیون مورد رضایت مخاطبان قرار گرفتند؟

از آنجا که ارسال پیامک مخاطبان به سامانه 162 راهی برای دریافت نظر تماشاگران و اصلاح و بهبود برنامه‌های روی آنتن شبکه‌هاست، نگاهی به پیامک‌های ارسالی یک هفته گذشته نشان از تکرار کلیدواژه برنامه‌های این شبکه همچون پاورقی (25 درصد)، نوسان (25 درصد) و دی بی سی (9 درصد) داشته است.

 

حدود یک سال است که برنامه «پاورقی» با قالب تازه و متفاوت کار خود را آغاز کرده و تمام تلاش خود را بر محتواهای تبیینی و روشن کردن برخی اخبار جعلی سیاسی قرار داده است. پاورقی که این روزها بازدیدش در تلوبیون از مرز شش میلیون گذشته با اجرای محمدرضا شهبازی تلاش کرده یک برنامه کوتاه اما متفاوت را به مخاطبان ارائه کند.

 

این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:45 مهمان خانه مخاطبان است.

 

برنامه «نوسان» از جمله برنامه‌هایی است که در مدت اخیر با محوریت مسائل مرتبط با غزه و اجرای محمد طادی روی آنتن این شبکه رفته است. این برنامه به موضوعات و حواشی این روزها و اتفاقات فلسطین و غزه در قالب پخش تصاویر و ویدئوهایی در چند بخش می‌پردازد که دارای بخش‌های مختلفی همچون «هشتگ غزه» است که مروری بر تولیدات شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی دارد و بخش دیگری از برنامه به بازنشر تولیدات رسانه‌ای داخلی و مردمی اختصاص دارد.

 

این برنامه هرشب به صورت زنده ساعت 20:55 پخش می‌شود.

 

برنامه «دی بی سی» تلاش کرده روایت تبیینی خود را در قالب بیان طنز به مخاطب ارائه کند و به منظور مقابله تبیینی با شبکه بی بی سی که یکی از مؤثرترین شبکه‌های معاند با جمهوری اسلامی ایران با ابزار ادبیات است، با نگاهی به عروسک دی بی که کلمات را وارونه جلوه می‌داد، سعی دارد با تغییر الفاظ به مسائل سیاسی روز اشاره داشته باشد.

 

این برنامه جمعه‌ها حوالی ساعت 20 از شبکه دو پخش می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.